I love you more than anything...

 

Det är så himla underbart att ha barn, kanske inte alla stunder, men de bra väger upp de dåliga. Jag hade inte kunnat tänka mig ett liv utan min son. Det finns ingenting mer underbart än att höra "mamamamama" när man vaknar eller att känna hans små, små händer i sina.

Just nu ligger han bredvid mig och sover i sin nya smurfpyjamas. Han andas tungt och ser så himla fridfull och vacker ut. Lite då och då tuttar han på nappen och sniffar på sin snuttefilt. Det är sannerligen en helt underbar syn och jag älskar varje sekund av den.

Lilla Lucas, jag önskar att du visste hur mycket du förgyller din mammas dagar... Det finns ingen underbarare än du.

Nej, nu ska jag se film lite såhär på nattkvisten, jag ska försöka somna också... Men jag tror det blir svårt efter dagens händelser.

Jaja, godnatt!

Postat av: tanja

jag gillar din blogg :) den är toppen.

2010-02-16 - 19:50:16
Postat av: Felicia

Jättefin blogg och vilken söt unge! :)

2010-02-16 - 20:17:59
URL: http://lillfills.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback