Jag gör väl som alla andra...

Och hoppas att ni har haft en trevlig alla hjärtans dag!

Bilder från weheartit.


Jag hade också en trevlig alla hjärtans dag till en början.. Jag fick frukost på sängen och var allmänt glad när jag vaknade, men det goda humöret försvann ju längre tid jag var vaken. Det känns dock endå bra att kunna säga att jag försökte göra det bästa av en skitdag som denna, för alla hjärtans dag är en skitdag, det tycker jag verkligen. Har ett väldigt svagt minne av att jag alltid har tyckt det också..

Jag tror min inställning till denna fjolliga och fullkomligt onödiga dag grundar sig på att jag typ aldrig har fått någon ros på alla hjärtans dag föränn jag träffade Andreas.. Och inte fick jag någon idag heller, sadface. Jag tror också att jag hoppas för mycket på att allt ska bli så himla underbart o roligt att jag blir besviken när ingenting är som föreställt mig?

Whatever, bjuder på denna helt otroligt awesomebraiga låten av HIM, som förövrigt också ska till metaltown..

HIM - Wings of a butterfly

 

Nu ska jag frossa i choklad, tycka ordentligt synd om mig själv och titta på på de sista avsnitten av Eastwick!

 

Kramkram.


Postat av: stina

Vill du rädda ett liv?

Alla kan vi göra något och även du.

Vi är mitt uppe i alla barnhjärtans månad där vi samlar in pengar till trasiga hjärtan.

Besök min blogg och välj själv om du vill spendera 30kr till ett otroligt gott syfte.

Jag tackar för ni tog er tid och tackar än en gång om ni gav en hjälpande hand. Mvh Stina

2010-02-14 - 22:16:16
URL: http://stiiiinas.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback