Some IKEA dreams...

Synd att man inte har några hundra som ligger och skräpar hemma, för då hade jag utan att tveka handlat det på bilden ovan (i par om sex) :)
  • Jag vill ha vinglas och champangeglas att dricka apelsinjuice ur på morgonen, bara för att den smakar mycket godare då.
  • Sen vill jag ha fyrkantiga tallrikar för att det är snyggt och för att maten ser godare ut..
  • Hm, en egen "mugg" till mitt te.
  • En bringare till mitt vatten för vi hela tiden måste förvandla det till lättdryck då vi bara har EN bringare.
  • Skål till min soppa, för det är mycket mysigare att äta ur en skål..
  • Vanliga glas för att de är mittemellan storlek med våra stora och små vi har nu, alltså perfekta!
  • Och bestick för att jag vill ha det liksom :)

Someday...


Har föresten gjort klart Ida's bloggdesign. Ni kan kolla in den närmre genom att trycka på bilden nedan:

 

Nu ska jag lägga mig och titta lite på "The truth about love" och hoppas att jag somnar..

 

Godnatt!


Postat av: Pippi

Jätte fin design du hade gjort till Ida!



Ja, det finns sjukt mkt man hade velat handla och komplittera till hemmer om man bara hade haft de där hundralapparna liggandes i en byrålåda eller ngt...



Ha en fin tisdag!

2010-02-09 - 06:04:25
URL: http://pippibears.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback