And the bitch is back...

Ja, man kan ju utan tvekan säga att jag tog en liten bloggpaus nu under jul och nyårstiderna. Men den var välförtjänt och nödvändig :) Nu är jag dock tillbaka med nya krafter och saker att skriva om så håll i er.

Till att börja med så har jag fått min efterlängtade systemkamera, så är jag stolt ägare till en Sony Alpha 230. Jag har lärt mig det mesta om den och får väl snart börja fota lite med den också! Jag har också börjat med mitt nyårslöfte att gå ner i vikt, just idag går det inte så bra, men ni som vill följa den resan kan lägga till "JustOneGoal" på bilddagboken. Jag uppdaterar dagligen om hur det går och annat smått och gott.

Ehm ja... Mer är det väl inte typ, vet inte vad jag ska skriva... Vet att jag länge tänkt tipsa om denna UNDERBART DUKTIGA TJEJEN som jag hittade på youtube för ett tag sen:

 

Hon heter Lisa Scinta och jag fullkomligt älskar hennes röst, denna låten för den delen med :)

Jo, har ju helt glömt bort att berätta om nyår och vår fest som var hur awesome som helst tills jag blev alldeles för full och spydde... Eller jag spydde nog inte för att jag var full egentligen för jag var extremt dålig dagen efter och kräktes en gång i kvarten ungefär, sen så kände jag av det i typ 2 dagar efter det så jag tror det var något allergi relaterat (drack vin för första gången i mitt liv). Menmen, alla bilder därifrån finns på bilddagboken och på facebook, kommer endast att lägga upp dessa två här på bloggen :) Jaja, nu ska jag och Snutte köra och hämta Tetteola som har varit uppe i Sandviken. Kram!

Klicka för större!

 


Postat av: NixiePixie

way youre back on track :D



Apmysig röst hon hade btw

2010-01-09 - 21:40:04
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback