Bowling och födelsedagsfirande!

Imorse när jag vaknade blev jag alldeles glad när jag tittade ut genom fönstret, det var sol och alldeles snövitt ute :) Försökte desperat hitta mitt minneskort till kameran, utan framgång dock, för att kunna föreviga denna härliga förmiddagen. Men nä, får hoppas jag hittar minneskortet imorn så jag kan gå ut en sväng och fota, har ju inte hunnit det ännu med den nya kameran..

Wellwell, sen vid ett skulle jag och Lucas sova middag (läs "skulle") men det var bannemej omöjligt då de renoverar i vår trappuppgång. Det small, bankades, borrades, spikades och ja, hoppas verkligen dom är klara snart.. Dock så har trappuppgången intatt ett helt nytt utseende så nu borde det snart vara klart, det hoppas jag verkligen. Anyway sen var det dags för Tette's födelsedagsbowling (jag bowlade dock inte) och det var trevligt :) Förutom att jag fick känna på hur det var att fota med en vanlig liten digitalkamera igen.. Snacka om flashbacks! Dock så fick jag väl en eller två bra bilder, så jag sög ju inte helt, haha!

Sen återvände vi från Tomelillas bowlinghall till Sjöbo och åt bullar och morotskaka, nyttigt värre.. Och nu är vi ÄNTLIGEN hemma :)

Ahja, nu ska jag starta någon film att somna till och hålla tummarna för att jag hittar mitt minneskort imorn!

Natti.




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback