Detta kommer att bli en LÅNG natt!

Jag och Lucas har myst i princip hela dagen, inte sovit utan bara myst, love it!

Vi har också hunnit bädda rent i sängarna (Lucas och vår säng), badat och haft besök av Johan. Jag lagade maten idag med, kebab och pommes stripes :) det gick hur bra som helst så jag tror att jag har börjat fatta matlagningstekniken, haha!

Mja, i övrigt har vi inte gjort så mycket.. Vi lever ju ett minst sagt ett enformigt liv med tanke på att jag är "mammaledig", men jag älskar våra dagar oftast :)

Jag somnade under tiden jag nannade Lucas vid sju, vilket förmodligen var likabra eftersom han är glansig i ögonen och febrig, så detta kommer utan tvekan att bli en natt med skrik och gråt.. Men jag har laddat upp med en hög filmer att titta på under tiden jag vankar omkring med min lilla sjukling i famnen.

Nu ska vi titta på "He's just not that into you" och sen ska vi se "Couples Retreat" och sen så somnar vi förhoppningsvis!

Yes, men godnatt iallafall :)

Postat av: Petra ♥

sv: tack så mycket. Bestämde mig bara att jag ville gå ner i vikt en gång för alla och det gick! :P

Filmen var väl helt ok. Men inte jätte rolig. Det görs inte mycket rolig bra film nu för tiden tycker jag!

Hoppas lille lucas mår bättre idag!

2010-01-20 - 14:12:47
URL: http://petras.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback