Idag är det fredag!

För en stund sen tänkte jag skriva och beklaga mig över att jag inte har uppdaterat varje dag, men nej, fuck it. Jag bloggar för min egen skull och ingen annans så, no more excuses! Jag har faktiskt inte haft lust att uppdatera...

Menmen nog om det. Igår "fixade" jag Carmen Electra's träningsdvd'er, dom fit to strip och allt vad dom heter, så det ska jag prova på idag, och gillar jag det kör jag igång på måndag och varvar det med mina promenader :)

Klockan är nu 10.40 och vi har haft sovmorgon, så vi ska gå upp snart.

Idag ska det städas och alla julsaker ska plockas undan, ingenting som jag ser fram emot speciellt mycket... Dock så är det bara damma med damvippa och damsuga av snabbt idag så jag överlever nog.

Hm, ja.

Nu har jag sett slut alla viva la bam avsnitt + CKY (camp kill yourself) filmerna, så ikväll blir det att ge sig på Jackass, sen har jag slut på ideér... Får väl börja om eller nåt haha.

Nefan, om man skulle komma upp ur sängen nu kanske!

Puss.




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback