Jävla förkylning!

Alldeles precis så kravlade min lilla gosunge sig upp i sängen (där jag för tillfället bosatt mig) och räcker fram sin snuttefilt och tittar så förstående på mig. Sen sträcker han fram armarna och jag får en bamsekram :) Lilla älsklingen då. Vi ligger här båda sjuka och dana, vi har spenderat nästan hela dagen i sängen, eller ja typ. Lucas springer fram och tillbaka hela tiden och hämtar leksaker som för en massa oväsen, haha!


Lite tidigare idag tittade vi på Hitta Nemo och jag började gråta i slutet, lilla Skuttsnutt somnade i min famn så han behövde åtminstone se mig storböla. Just nu minns jag inte ens varför jag grät, men jag tror det var när Marwin trodde Nemo var död och bad Doris att dra, aw.

Jaja, det blir nog ingen update ikväll kommer säkert att somna tidigt (hoppas). Nu ska jag springa och snyta mig!

Pusspuss!





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback