Miami medical.

Jag har de senaste dagarna tittat på serien "Miami Medical". Jag visste redan innan jag började titta att serien var nedlagd, men jag kunde inte låta bli att titta, den verkade så bra.. Och ja, som vanligt så stämde föraningar och serien visade sig vara riktigt bra, så nu sitter jag här och förundras över hur man kan lägga ner en sån bra serie? Samtidigt som jag surar över faktat att jag aldrig kommer att få se någon fortsättning (samma sak hände med min favoritserie Las Vegas för några år sedan). I vilket fall som helst så är det riktigt jävla kasst!

Men, vill ni ha ett spännande tidsfördriv ett par dagar så tycker jag ni ska ta en titt :)


Haha, det är ju ingen downside heller att hunkige Mike Vogel spelar läkare eller otroligt vackra Elisabeth Harnois som också spelar läkare. Nej, det finns många trevliga actors att vila ögonen på i denna ganska så påkostade serien. Den lyckades fånga mig redan i första avsnittet med en massa action, spännande karaktärer och som sagt, snygga skådisar.

Kram!

Postat av: PetiteNicoilin

ååh det är en så bra serie :'D

och Dizas färger är makalösa .-. <3

2010-07-05 - 10:42:36
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback