My mum is a butterfly now..

Jag känner mig helt konstig. Jag är yr och allmänt hängig, har varit det nu i två, tre dagar.. Undrar vad som är fel, för jag både äter och dricker som jag ska i denna sjuktligt bedrövliga värme.

Vi har iallafall varit uppe i Västerås nu på begravningen. Allting gick hur bra som helst förutom att bilen inte startade när vi skulle åka och fika efter begravningen. Den var förmodligen överhettad men startade med lite knuffhjälp. Det var iallafall jättekul att träffa mina systrar, vi pratade på som om vi aldrig varit isär typ och det var rätt skönt, jag var ju rätt orolig för att vi skulle vara som främlingar.

Jag hade med mig kameran, men det blev inte så många bilder dessvärre, hade så mycket annat och tänka på. Men nedan kommer två från hemvägen.


Rätt tråkiga, I know.. Dessutom fotade genom bilfönstret så man ser lite reflektioner glaset.

Wellwell, kommer skriva mer om begravningen och det sen, känner att jag behöver smälta det lite först bara. Kan iallafall berätta att den var väldigt speciell och en fjäril flög omkring inne i kapellet.

Kramkram!

Postat av: Charlotte

Fine bilder, hvilket kamera bruker du ? :)

2010-07-14 - 22:47:47
URL: http://thepics.blogg.no
Postat av: jaana

Tack så vackert allt var på begravningen, ni är så otroligt vackra systrar..ja minns er alla som igår. Var stark o se framtiden med ljusa ögon. Jag finns här om du vill prata. Kram Jaana o barnen hälsar

2010-07-16 - 20:49:47



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback