Orange flower..


Bilder från igår, lite tråkiga kanske, ja, men himla snygga I think! Ni kan ju tänka på hur jag stekte mina fötter för att få till dom, så blir de genast lite snyggare.

Usch, jag är alldeles öm i fötterna.. Vi åkte rullor igår och fy sjuttsingen vad jag avskyr det. För det första så har jag noll kontroll och kan varken bromsa eller styra. För det andra så klämmer jag ihjäl mina stackars fötter i dom och det gör riktigt ont. Så nä, mitt sämsta inköp ever var nog rullorna, jag borde ha sparat till en cykel istället..

Well, rullorna höll på att få mig ordentligt skadad igår, dessutom.. Jag åkte ner för backen vid shell och höll i mig i husväggen för att inte åka för fort. Plötsligt tappar jag taget och åker jättesnabbt ner mot bilvägen så jag får tag i en stupränna precis där husväggen tar slut, men precis där är det en trappa som jag är påväg att trilla ner för.. Ah, men där kom iallafall två killar och jag släppte taget om stuprännan så de kunde komma förbi, sen börjar jag rulla ner mot vägen igen och försöker bromsa, men istället för att bromsa så svänger jag och hamnar i buskarna :( Snacka om förnedrande ögonblick number one, killarna som hade kommit uppför trappan skrattade åt mig och jag blev alldeles svart om händerna för att jag tog emot mig mot marken. Suck, här insåg jag iallafall att det var dags att göra sig av med den ena rullan så jag knäppte av mig den och gick (läs hoppade) resten av vägen hem.

Jaja, nu ska jag iallafall lägga mig och titta på Miami Medical och äta glass :)

Kram!

Postat av: Isabelle

sv; Tack så mycket, din med :)

2010-07-04 - 18:37:54
URL: http://reih.blogg.se/
Postat av: Photos By Malin Westman

Otroligt fin blogg du har :D

2010-07-04 - 19:13:01
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Martine :D

Finee bilder :D

2010-07-04 - 19:36:02
URL: http://martinevoldelig.blogg.no
Postat av: Cecilia

Fina bilder! :D

2010-07-18 - 20:51:18
URL: http://missnyqvist.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback