The dreamhouse.


Tidigare idag satt jag och tittade på hus. Jag gör det rätt ofta, bara tittar liksom och ser möjligheterna med dom. Jag älskar såna där hus man kan köpa för en halv miljon och sen renovera till sitt drömhus, ett sådant vill jag ha! Jag verkligen längtar tills det är dags för oss att skaffa oss ett eget litet drömprojekt som vi kan renovera fram till perfektion :) För nä, jag är ingen sån där som vill bygga ett hus, jag köper hellre ett charmigt gammalt ruckel och förvandlar det till ett drömslott, det känns så mycket mer personligt. Dessutom är jag ett rätt stort fan av gamla hus, jag älskar lister som går upp på halva väggarna, stora rejäla trappor och fina detaljer, sånt ser man sällan i ett nybyggda kåkar.

Menmen, nog snackat om det.. Idag har vi ju inte gjort alltför mycket. Vi var i Lövestad och inhandlade några påsar Cambridge pulver, sen spenderade jag resten av dagen på att gråta till "The Last Song" som inte riktigt är i klass med "The Notebook", men inte alls speciellt långt ifrån. Filmen hade verkligen sina ljusa stunder och jag lär definitivt se den fler gånger, till skillnad från "Dear John" som i mina ögon var en stor besvikelse.

Nu ska jag avnjuta min sista chipspåse på väldigt, väldigt länge och titta på "Supernatural"!

Ha en trevlig kväll mates!

Kram.






namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback