Casper's lullaby - One last wish.

 

Så underbart vackert.. Denna vill jag att de ska spela på min mammas begravning, bara spela den så man kan sitta där och lyssna. Jag älskar filmen Casper.. Och det var med min mamma jag såg den första gången så det finns en connection också, även om det inte hade behövt finnas det då musikstycket är så underbart vackert i sig självt.

 

Känslan jag får inom mig när jag hör detta går inte ens att beskriva med ord, så vackert tycker jag det är, speciellt början och slutet.

 

Jag hade tänkt spela in några covers idag, men nä, jag orkar inte, rösten sammarbetade inte heller.

 

Men nu ska jag torka tårarna och försöka få i mig lite frukost (jag vet att klockan är ett, ja), bättre sent än aldrig ;)


Kram!


Får mig att tänka på mammas avslut på alla våra telefonsamtal "puss och kram, mamma älskar dig precis som du är"...


Postat av: moaa

Caspers lullaby, åh! Det är något utav det vackraste jag vet. Jag älskar Casper filmen, det är en film jag blivit uppväxt med.



Och jag beklagar verkligen sorgen! Ta hand om dig.

2010-06-27 - 13:45:08
URL: http://moathemoses.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback