Sådärja!

Nu tänkte jag uppdatera lite kring allt som hänt.

Lucas har fått igång sitt pratande så numera ploppar det fram nya ord varje dag. De senaste nya orden var:
Sko - sko
Bil - bii
Lampa - bampa
Vad säger muorna? - Muuuu
Väd säger grisen? - Nöffnöff

Dessutom har han blivit jätteduktig på att förstå det man säger till honom, så han sätter sig ned om man ber honom att sitta och han kan hämta saker som man ber honom hämta. Haha, han låter nästan som en hund.. Nej, men han har blivit så himla duktig på allt och nu börjar man verkligen se en personlighet titta fram (även om man såg delar av den innan med..). Han är lugn och försiktig och världens mammagris, precis som det ska va! ;)

Ja, och sen är det allt kring min mammas död som jag nu sakta men säkert har börjat acceptera. Vi vet inte så mycket mer än innan, men jag har lagt över begravningen på ett av mina småsystrars familjehem så nu koncentrerar jag mig bara på att må bra i princip. Jag fruktar dock resan upp till Västerås lite, men jag tror det ska gå bra, jag är nog betydligt starkare än jag själv tror.

Min "bantning" går väl sådär. Jag äter inte godis längre och det går hitills jättebra. Jag har även börjat äta en ordentlig frukost för att ladda upp inför dagen och det fungerar jättebra. Jag har hittat ett superbra bröd som inte får min mage att svullna och som även är saftigt och gott :)

Bjuder på en bild på Lucas som jag tog för ett tag sen.


Det var nog allt for now tror jag..

Kram!





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback