Imorn är det dags!

Imorgon börjar mitt "nya" liv. Jag är så himla pepp, känner att detta förmodligen kommer att fungera :) Jag har suttit nästan hela helgen och räknat kalorier, satt samman måltider anpassade efter mitt kalori-intag och nu börjar det kännas verkligt. Om några månader kanske jag är smal, om några månader kanske jag aldrig behöver ställa mig på vågen och se de förödande siffrorna "82,3" igen och ni anar inte som det peppar en!

Det känns som att jag bara pratar om min vikt för tillfället, men det är nog ett av de största problemen i mitt liv så det är kanske inte så konstigt.. Jag tror mitt viktprat kommer att minska när jag väl har satt igång.

Nu ska vi snart åka och handla och jag ska hinna slänga mig i duschen först, så får väl avrunda här.

Det kommer föresten upp före-bilder ikväll, här på bloggen kommer det med kläder på och på min vikt-bdb kommer det med underkläder :)

Kramkram!

Postat av: sandra

Jag börjar också imorgon med bantning. Vi får peppa varandra :). Önskar dig lycka till. Men jag förstår vad du menar med de är de ändå man pratar om, men som du skrev de är ens störta problem och som man mår dåligt av.

2010-03-21 - 21:06:22
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, ja verkligen, lite väl för många grr

2010-03-21 - 22:45:50
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Fröken Upp&Ner

Spännande det ska bli! Lycka till!

2010-03-22 - 08:29:05
URL: http://mittlivuppochner.se
Postat av: sanna

Hej! Jag har nutrilettat i ett par månader. Jag har aldrig gjort det på "heltid" så att säga, utan bara bytt ut ett par måltider mot nutrilett. Jag tycker det funkar bra. Det tar ett tag att vänja sig vid smaken och att känna sig mätt. Jag har gått ner 5 kilo på två månader och då bytt ut ett par måltider som sagt. Dom som byter ut varje måltid brukar gå ner väldigt mycket. Men jag rekomenderar att du bara tar två veckor om att du tänker dricka enbart nutrilett. Och glöm inte att dricka vatten ;)

Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Förvärra? :O

För mig har det blivit bättre iallafall :D

2010-03-22 - 10:26:04
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback