Kelh, the idiotslayer!

Jag hatar att få kommentarer från utomstående som inte vet ett skit om situation. Jag skiter fullkomligt i om de bara menar väl, jag vill inte höra det. För helt ärligt så struntar jag fullkomligt i om personen som inlägget handlade om är sårad och ledsen. Jag gjorde ingenting fel, personens tolkning av händelsen var fel och det är bannemig inte mitt problem (jag försökte lösa det, men nu orkar inte bry mig längre). Jag har knappt känt mig ledsen över detta, vilket är ovanligt, jag har bara känt mig fruktansvärt förbannad.

Livet är för jävla kort och jag har fan inte lust att slösa bort min värdefulla tid på en idiot!



Whatever.

Idag har jag och sonen haft världens mysigaste dag. Vi städade, tittade på Buffy, sov, lagade mat, åt och tittade på Buffy igen :) awesomeness!

Imorn ska jag skutta ner till vårdcentralen och söka hjälp hos sjukgymnasten för mina handleder, it's not working anymore. Jag har så sjukt ont och jag kan knappt böja dom längre.. Jag behöver också börja träna lite för min övervikt, vilket kommer bli svårt med tanke på den isande smärtan jag får i händerna/armarna varje gång jag får lite vikt att lyfta, men det går säkert bra, I hope :)

Nu ska jag titta vidare på Buffy, har snart sett klart säsong 3, så jag har nördat ordentligt. Det är något helt otroligt vad påverkad jag blir av det programmet.. Jag känner mig så himla peppad och awesome när jag har sett det.

Jaja, har blivit dåligt med uppdatering här, men jag ska bättra mig, lovar!

Natti folks ;)

Postat av: nixie

människor ska inte blanda sig i sådant som inte rör dem punkt slut inget mer att diskutera där mer än att det är lågt att blanda sig höhö.

***

Yeep sad it is. Man känner sig så, sjukt sårad.. men samtidigt känns det fel för man kan inte vara sårad utav en sjukdom.. Samtidigt hade man det på känn så varför bryr man sig då ens nu? nä kluven minst sagt.

2010-03-09 - 01:29:13
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback