The sun is shining!

Oh vad jag älskar solen! Den gör en så himla glad och pigg.

Idag bär det av till ystad och psykologen, om två timmar för att vara mer exakt.. Hoppas svärmor är villig att köra en liten sväng ner om hamnen så jag kan få någon mysig bild på havet? :)

Wellwell, idag har jag börjat dricka shakes på heltid och jag blir illamående bara jag tänker på det, haha. Det är inte smaken som är jobbig, eller jo lite, men mest är det konsistensen och mättnadskänslan, uh. Dock så är jag mer pepp nu än någonsin innan, jag ska bannemig klara detta!

Just nu sitter Lucas och klappar mig på kinden, han är så söt! Han har dock hamnat i en dryg fas, tror jag har skrivit om den innan, men han trotsar och gör allting tvärtemot vad man säger, usch. Tänk redan nu är det jobbigt, jag vill knappt föreställa mig treårs-trotsen eller ännu värre, tonåren!

Wellwell, nu ska jag gå och äta en äckelshake, klä på mig och fixa till sonen! :)

Kramkram!

Postat av: Jag o min bobo

Du klarar det :) jag kämpar oxå för att bli av me gravkilorna

2010-03-24 - 14:07:51
Postat av: Petra ♥

sv: det kommer du få göra! Tänkte lägga upp en sneak peak på min klänning! :D

2010-03-24 - 15:44:07
URL: http://petras.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback