Dag 1.

Min mamma är död.

Vi pratade för ungefär en vecka sen för sista gången. Vi pratade om förlossningsminnen och skrattade en massa.


Jag kan inte förstå det..


Vi hade planerat en resa ner hit nu i Juni, hon skulle komma och sova hos oss ett par dagar och vi skulle till stranden och sånt där. Jag skulle även ha skickat ett mors dag kort med lite bilder på Lucas och sånt nu i dagarna.. Nu behöver jag inte det, men bilderna ligger där på mitt skrivbord, framkallade och redo att skickas. Kortet skulle jag ha köpt idag, men jag glömde det..


För tillfället är jag helt förvirrad, jag gråter om vartannat och mitt hjärta slår hårt, men jag känner ingenting än, alla säger att det kommer komma sen, men jag vill inte det. Jag som redan har det jobbigt, jag behövde inte detta också. Jag behövde ha min mamma där ringades lite då och då och berätta hur mycket hon älskar mig och säga hur stolt hon är över mig. Vi hade börjat få sån himla bra kontakt igen :(


Åh.. Jag önskar mig en stor tavelram från IKEA i morsdagspresent så jag kan rama in den fina bilden på mig, mamma och pappa på BB..


Det enda positiva med allt detta är väl att jag får träffa mina systrar igen, på begravningen.. Allt annat är bara negativt och jag hoppas att hon inte hade ont eller kände sig ensam när hon dog..


Jag undrar vad som händer med hennes katt också.. ? Och med alla saker, alla filmer på mig som liten med en lycklig mamma, åh vad jag vill ha dom och bara titta på dom om och om igen.


Och många frågade vad som hände. Jag vet inte än, ingen vet än, men hon hittades livlös på badrumsgolvet imorse klockan 9,42. Jag ska ringa och prata med polisen som har hand om hennes fall imorgon, men de misstänker inget brott.


Usch, behövde få skriva av mig lite. Jag mår så himla dåligt just nu..


Postat av: Frida

Jag är så ledsen för din skull. Ta hand om dig

2010-05-27 - 12:53:26
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Jag beklagar sorgen :(

2010-05-27 - 19:58:06
Postat av: Petra ♥

beklagar verkligen sorgen!! :/

2010-05-31 - 17:58:09
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag känner verkligen med dig, Michaela. Har läst din blogg och är så tagen av dina ord om din mamma trots att det blev som det blev med fosterhem m.m. Önskar dig allt gott och Guds välsignelse!

2010-06-08 - 08:06:36



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback