Founder's day..

Jag bara måste!

Guuud, vad spännande sista avsnittet av "The Vampire Diaries" var. Jag är alldeles stum, kan inte formulera ett enda ord som beskriver min längtan efter nästa säsong! När jag letade efter någon slags info om när säsong 2 kommer så trillade jag in på den svenska vampirediaries sajten, helt underbar sida, där jag även hittade en liten tidsram på hur länge jag behöver vänta (4 månader). Lämnade en kommentar där också, då jag tyckte designen var lite tråkig med tanke på att sidan är så populär, så erbjöd mig att göra en design gratis :) Det hade varit skitroligt och jag hoppas hon som driver sidan "nappar" på mitt erbjudande.

Så well, håll tummarna för att jag får göra en proffsig design till en proffsig sida :)

Kramkram!

Postat av: Sanna

SV: Jag kan inte dra ut videos, utan det går inte dra längre än till kanten. När jag försökte på annat vis fick jag tillslut ut en bild ifrån videon men inte sjävla videon. Måste göra något fel i sådana fall :/

2010-05-16 - 00:53:42
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag käftar verkligen inte, säger bara som det är. Bara för att man är frisk har man heller ingen rät till att klanka ner på andra för små skit saker, du bör verkligen skaffa dig en hobby.

2010-05-17 - 23:33:02
URL: http://beatricereimertz.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback