Inspirationslös.

Eller nä.

Inspiration har jag, viljan att utföra den saknas dock. Det är vädrets fel, jag svär. Det är så jävla mörkt hela tiden, vi har fan alla lampor tända här hemma för att se något överhuvudtaget, och det är mitt på dagen.

Hösten är min favorit årstid, vanligtvis, men denna regn och rusk hösten kan fara dit pepparn växer, gärna igår.

Ge mig snö och ljus, nu tack!

Postat av: emelie

Ja, jag blev riktigt ledsen idag när det var MÖÖÖÖRKT redan vid klockan 17:00. Helt galet! Dessutom berättade min ena svägerska för mig att förra årets november endast bjöd på 9 soltimmar under hela månaden. Det var ju muntert att höra.. Så, snö och ljus - det röstar jag också på!

2010-11-02 - 21:39:37
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: Nixh

vi får hitta på skoj och liva upp hösten :D sätta rosetter i träden ^^

2010-11-02 - 22:15:04



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback