Finnar suger!

Jag har av någon anledning fått en MASSA finnar den senaste tiden. Självklart så sitter de där de syns mest, under munnen och på hakan. Illröda är dom också dom jävlarna..

Därför påbörjade jag för några veckor sen någon slags "operation utrota" och har sedan dess tvättat mitt ansikte frenetiskt varje kväll med någon svidande clearasil smörja som inte hjälper (den heter typ dubbel extreme eller nåt.. ?) Well, finnarna ger inte med sig i vilket fall som helst, så ikväll smorde jag på någon superkräm som skulle ta bort befintliga och kommande finnar på bara åtta timmar (om man nu överlever så länge), way liksom, värt att prova ju, så det gjorde jag.. Jag har ju rätt känslig hud, kan ju inte ens använda normal duschtvål utan att få utslag, så detta kanske inte var min mest genomtänkta idé, men nu sitter jag här i alla fall.. Och det känns som att hela mitt ansikte håller på att fräta bort, seriöst, det gör helt sinnessjukt ont!

Så vill ni vara lite halvt självdestruktiva är detta något jag varmt rekomenderar, kan ju garanterat lova att det tar bort tanken på vilken annan smärta som helst ;)

På tal om ingenting så gjorde jag en helt random uppdatering på facebook innan från Andreas iPhone, den löd "Påväg hem från söndagsgnuggen nu" när det egentligen skulle stå "påväg hem från söndagsmiddagen nu", liksom wtf?!

Detta blev ju ett väldigt givande inlägg, men jag är sinnessjukt trött, så jag är ursäktad :)

Natti!

Postat av: Nixh

Säger fortfaranade bara: BIKARBONAT! det är bästa vägen till utrotning av finnar. Har också känslig hy, du vill inte veta :c men bikarbonat är rätt nice, dutta på ett lager, låt sitta som vita fläckar i ansiktet ett tag och tvätta sedan med din normala tvål och SMÖRJ IN med kräm, glöm inte åter fukta det är viktigt XD haha fail

2010-10-18 - 01:47:15
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Jag får också finnar nu, men det beror nog på graviditeten hoppas jag :P

2010-10-18 - 23:32:24
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Mia ☆

Finnar är det värsta jag vet, men de trivs hos mig nu när jag är gravid... Jag testar just nu Apotekets Spotless-serie. Känns som om den gör det lite bättre, men det är ju inget drömresultat =)

2010-10-19 - 09:40:07
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; Åh vad skönt att någon känner exakt likadant (:

2010-10-19 - 10:21:15
URL: http://sannasrum.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback