Biggest Loser Sverige!

Snart börjar Biggest Loser Sverigefyran, om jag lyckas hålla mig vaken så ska jag absolut titta på det, eller ge det en chans kanske man ska säga. Sverige brukar ju inte lyckas så bra när de försöker imitera amerikanska serier..

Och imorn så har idol premiär, årets höjdpunkt. Det är faktiskt det enda programmet som jag brukar följa på tv :) Jag har själv haft en dröm att söka dit också, en gång i tiden, men jag har insett att det är försent och att jag inte är tillräckligt bra. Det hade ändå varit en kul grej dock, men nä..

Jag har föresten bytt färg på bloggen, så nu är den, eller ska åtminstone vara gammelrosa. Ser ni inte den nya färgen så tryck F5 för att uppdatera sidan.

Jag och Lucas är fortfarande sjuka, jag har åkt på förkylningen riktigt rejält.. Inatt drabbades jag dessutom av en allergisk reaktion (är superallergisk mot ägg, och hur sjutton skulle jag veta att det var ägg i köttfärslimpa?!) så satt med 39 graders feber och vaggade fram och tillbaka, gråtandes, med en hink i famnen (jag blir dålig i magen och kräkig när jag äter ägg) i princip hela natten, usch :(

Det var riktigt hemskt faktiskt, det kändes som att jag höll på att dö.. Jag somnade äntligen vid sextiden imorse och Lucas bestämde sig för att vakna klockan nio, bara att pallra sig upp liksom. Han har dock varit väldigt förstående och vi har mest tagit det lugnt och tittat på film (Nalle Puh och heffaklumpen och Hitta Nemo).

Wellwell, nu ska jag titta vidare på CDON och se om jag kan hitta någon film att köpa till Lucas i födelsedagspresent, han fyller ju två om nästan exakt en månad, stora killen!

Jag har inga nya bilder, så det får bli ett bildlöst inlägg..

Kram!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback