En dag på landet..


Random mix av bilder från idag :)

Vi var ute på landet, hemma hos Andreas mormor och blev bjudna på kallops, mumsfillibabba! Lucas passade på att mata hästen Sabina med några äpplen och titta på den stora läskiga lastaren, medans jag sprang omkring och försökte få till ögonblicksbilder, haha!

Det känns som att jag har fått min fotoinspiration tillbaks igen, den har varit borta ett tag.. Så nu ska jag tvinga Tette att modella lite så jag kan få ihop lite roliga bilder till min portfolio.

Wellwell, nu ska jag lägga mig och titta på Life Unexpected, som jag har längtat!

Kram!

Postat av: Malin

Vilken söting han är, den där lille! Han är lik mina grannars son, faktiskt. Det är nog håret :)

2010-09-16 - 10:04:45
URL: http://inwe.se
Postat av: emmelie :)

måste bara säga att ditt barn, fyfaan va söt ! :o

gryyymt fina ögon, verkligen sjukt söt!

2010-09-20 - 22:44:28
URL: http://emmeliebinett.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback