Första bilden med det nya objektivet..


Kanske inte den mest perfekta bilden rent fotomässigt, men ack vad nöjd jag är! Nu lär det definitivt komma en massa bilder på lilla Lucas, lättare och fånga honom på bild nu när man kan höja slutartiden inomhus :)

Jag har föresten beställt en iPhone, bara sisådär något år efter alla andra, haha! Beställde en 3GS, pallar inte vänta i flera månader på en vit iPhone 4... Tror jag kommer vara supernöjd med 3GS'en i vilket fall som helst, jag är inte direkt kräsen eller så.

Menmen, nu ska jag gå och fortsätta leka med objektivet.

Kram!

Postat av: Anonym

varför säger du att du/ni har ont om pengar när du köper sånna dyra saker som iphone och dyr kamera osv....

2010-09-20 - 19:30:33
Postat av: denise

nej verkligen inte, tack vare dig blev ja mycket nöjdare med headern nu!

2010-09-20 - 22:05:18
URL: http://deniseborefelt.blogg.se/
Postat av: bella

åh ja hade också tänkt beställa en 3gs istället för 4an :) den e ju bara bättre för den har bättre kamera osv. Men du har ju redan en så bra ;)



Var med och tävla om att bli veckans blogg! :) Alla har precis lika stor chans att vinna och allt du behöver göra är att skriva att du är med. Det går jättefort, och du har mer att vinna än att förlora! Hoppas du är med!

/Bellisen :3

2010-09-22 - 07:21:01
URL: http://bellisen.blogg.se/
Postat av: Petra

Han är så himla fin!! :)

Vad har du köpt för objektiv?

2010-09-22 - 19:34:33
URL: http://petras.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback