Tips: Samla Lambi-koder!

Vi använder Lambi som taopapper och hushållspapper oh förbrukar därför MÄNGDER av såna där små påsar om året. I dessa påsarna finns det en kod som man kan slå in och sedan få saker, exempelvis ett gosedjur hemskickat (man måste samla ett visst antal koder).

Detta har vi nu gjort två gånger, ett stående gosedjur har vi fått hem och jag har precis klickat hem ett till mjukdjur till Lucas :) Man kan även använda koderna till att se filmer online och få hem andra nödvändiga saker till hemmet, superbra och till en viss del helt gratis!

Så använder man Lambi så är detta guldvärt om man har barn, Lucas älskar sina lamm och det tar inte mer än några minuter att slå in koderna..

Postat av: Anonym

Hur ska jag göra då? Bilderna blir ju mörka om jag inte använder blixten. (Ja, jag har tänt i rummet men det hjälper inte.)



Och jag försöker göra bilderna snygga (trots att dom inte blir det), för jag tycker orginalerna inte blir snygga.

2010-09-28 - 18:17:28
Postat av: Emma

Okej, tack för tipsen.

2010-09-28 - 19:29:36
URL: http://emmaelisabets.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback