Ett par nya serier att kolla in i sommar.

Under sommaren har alla serier jag tittar på, förutom Pretty Little Liars säsongsuppehåll, då brukar jag passa på att titta på någon gammal serie jag har velat se eller hitta en helt ny serie.

Hitills har jag tittat på Veronica Mars två gånger, Moonlight och den senaste veckan har jag tittat om på Gossip Girl från början och nu vill jag ha någonting nytt att se, så hittade tre stycken nya serier som verkar intressanta :)

1. Combat Hospital

Jag säger bara, jag och mina läkarserier. Jag har nog sett alla utom Grey's Anatomy. Fast det är väl kanske passande.. Jag vill ju bli läkare och blir bara mer pepp på att plugga när jag ser läkarserier, även om jag vet att de oftast är ganska så långt från verkligheten.

Den här serien handlar iallafall om ett militärsjukhus i Afghanistan där läkare från USA, Storbrittanien och Canada räddar liv och är allmänt awesome. Det typiska upplägget helt enkelt, men med lite twist.

 

2. Love Bites

Jag vet inte, den verkar ju inte så frestande egentligen, men jag gillar många av skådespelarna som är med så, why not? Det är en dramakomedi iallafall, om kärlek (no shit sherlock) och ja, den verkar okej. Jag har hört både bra och dåligt om den, så vill bilda en egen uppfattning.

 

 

 

3. Happy Endings

 

Jag tror jag kommer gilla den här serien, tror dock inte att den kommer att överleva så länge (man kan ju alltid hoppas dock, den har fått rätt bra betyg på IMDB), men det är okej.

 

Handlar om ett par som gör slut på sin bröllopsdag och hur deras umgängeskrets ska anpassa sig till det, typ. Ibland behöver det inte vara mer komplicerat än så.

 

 

Hoppas jag har kunnat inspirera någon, har ni någon annan ny eller gammal serie att tipsa om, lämna en kommentar! Jag tycker om det mesta :)


Nu ska jag äta frukost, sen ta tag i tvätten, pustsuckochstön!

 

Bye.


Postat av: mmautildah

måste ju säga ONE TREE HILL ;)

2011-07-08 - 10:14:46
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Haha ja. sista avsnittet på 8;an kändes som ett riktigt avslut.. menmen, längtar tills 9an :D

2011-07-08 - 11:45:00
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Oh, hoppas! :D Även om man typ faktiskt vant sig att dom inte e med mer :)

2011-07-08 - 13:28:08
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej igen!

Ja, fast där måste jag nog tyvärr säga att det inte verkar fungera ändå. Under kategorin "Om att bli sambo" t ex är det mer inlägg än vad som syns och det vet jag om att det är. Sista inlägget som syns är inte första inlägget i den kategorin.



Och gällande månadsarkiven så har jag ju garanterat fler än 15 inlägg/månad och där finns ändå ingen sådan knapp :) Vill du titta på det lite snabbt bara? Samma lösen som innan!

2011-07-12 - 23:43:22
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: Linda Sjölund (foto)

sv: jag tycker det inte är så mycket snuggor så jag vet inte var du får det ifrån?

dessutom är sara väldigt känslig för solen och om man använder reflektorn kan man inte fotografera henne tyvärr!

2011-07-15 - 12:52:10
URL: http://lindasjolund.blogg.se/
Postat av: J

Måste bara svara på en ovankomande kommentar då jag själv är ett stor fan av one tree hill. Det kommer inte bil några mera säsonger, det är klart nu tyvärr.



Och till dig Kela så måste jag rekommendera 90210 ;) det är en bra tonårsserie :D!

2011-07-15 - 22:48:54



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback