Lucas på Sjöbo Marknad 2011.


Bilder från idag när jag var nere med honom en sväng på marknaden. Han kan åka samma karusell om och om igen och skratta lika mycket varje gång. Han vill helst av allt åka dom stora karusellerna dock, men än är han för liten och får nöja sig med attraktionerna som finns för barn.

Min lilla pussgurka.. Jag håller för tillfället på att sakna ihjäl mig efter honom. Jag är sjuk, så farmor har ställt upp som barnvakt nu i några dagar medans jag har legat däckad i sängen. Imorn kommer han dock hem igen, så jag behöver inte sakna honom så mycket till. Självklart har jag träffat honom om dagarna några timmar och så, men jag saknar att höra hans skratt hemma, natta honom och ja, jag saknar helt enkelt att vara mamma :)

Nu ska jag äta en isglass och se det senaste avsnittet av Pretty Little Liars innan jag förmodligen däckar.

Nightynight!

Postat av: Malin

Men gud vilken underbart söt son du/ni har! Vilka vackra ögon! sötnos <3

2011-07-20 - 21:43:21
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vilka fina kort du tar :)

Tänkte fråga vad ska man tänka på när det gäller inställningar om man vill ha bakgrunden oskarpt och själva motivet skarpt? :)

2011-08-09 - 10:55:47
URL: http://hammerin.blogg.se/
Postat av: Josefine!

En sån fruktansvärt söt unge, kan vara den sötaste jag sett. Vilka ögon, gud!! :)

2012-01-09 - 00:44:48
URL: http://jossenhenriksson.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback