Sjukhusaction i djungeln..

Jag är verkligen helt värdelös på att blogga och inte tänkte jag skriva något seriöst nu heller.

Vill bara tipsa om en otroligt bra serie som jag börjat följa, den har premiär på femman den 16:e mars, Off the Map.

Jag är ett rätt stort fan av sjukhus serier, i princip alla utom Grey's Anatomy (tycker den är tråkig..), men Off the Map tar verkligen alla rekord för mig. Den är så annorlunda jämfört med andra serier i samma anda, and I love it :) Så den serien rekomenderar jag varmt. Dom första två-tre avsnitten är väl kanske inte något att hänga i julgranen, men när man sen lärt känna karaktärerna lite så fastnar man.


En ny favorit, definitivt, men jag är ju en rätt stor serienörd också!


Postat av: Anonym

Vill också se det där, tänker för första gågngen fölaj en serie från början :)

2011-03-07 - 23:20:05
Postat av: Johanna Ljunggren

Hej! Jag försökte skicka ett mail till dig ang. bloggdesign. Men fick bara ett mail tillbaka att mailet inte va levererat till dig.. :/ Vet inte vad som är fel då?

Mvh Johanna

2011-03-08 - 00:18:10
URL: http://ljunggrenjohanna.blogg.se/
Postat av: Per Karlqvist

En serienörd till här :)

Ska se om jag hittar denna

2011-03-08 - 13:26:02
URL: http://www.peranderskarlqvist.info/
Postat av: Anonym

Hej!

Jo jag undrar bara om designen är klar snart?? :)

2011-03-09 - 21:16:01
URL: http://sandrabullock.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd

2011-03-10 - 15:22:22
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: mmautildah

Känns som det där var Maria eller någon annan i den stilen :) Jag orkar inte bry mig om såna smutsiga människor.



Tack kela älskling (L) <3 finns här för dig oxå!

Och jag tror jag ska bli rödhåring (a) :D

2011-03-13 - 20:38:36
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Maria

Läste i Matildas blogg att du tyckte jag var "fucktarded" (?) Tänkte bara poängtera att man inte borde uttala sig innan man vet hela sammanhanget. Såhär skrev jag till henne för att visa stöd. Men hon svarade inte ens. Personen jag kännt sedan hon var 8 år gamma svarade inte när jag berättade att min morfar, som hon även kände, avlidit i cancer.

"Marija

2010-09-29

Eftersom jag vet att du hatar mig så kan du bara läsa denna kommentaren och ta bort den sen igen. Men jag kan inte läsa ett sånt här inlägg om någon jag känner och bara skita i att kommentera det. Sorry, men du får stå ut med ännu en av mina kommentarer...

Man får gråta, man ska gråta. Cancer är en hemsk sjukdom som tyvärr tar många människor ifrån oss, blandannat min morfar som dog i cancer i mars. Har ni tur är det godartad cancer, då blir man frisk igen. Är det elakartad så aa.. då kan man inte göra så mycket mer än att bromsa det lite. OM det är elakartad kommer personen få en massa bromsmediciner som nog kommer göra att denne kommer bete sig som en annan person. Kom ihåg alla bra minnen och hur personen var när den var frisk, när han/hon är proppad med mediciner och gör och säger konstiga saker så är det mediciner som pratar, inte personen. Prata mycket om det, prata med någon som vet något om cancer eller varit i samma sits som dig och fråga allt, och bara prata."



Tycker du fortfarande att jag är "fucktarded"? Well, thats up to you. Men kasta inte sten i glashus flicka lilla. Du är inte i närheten av perfekt själv...

2011-03-14 - 10:47:02



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback