Vårkänsla.

 

Idag var jag ute och kröp runt i min rabatt. Oh, vad jag längtar tills jag kan börja fixa och plantera där! Tror jag ska strö såna frön som gör att det kommer vilda sommarblommor (tror att det finns), det hade varit så fint. Jag vill nog inte hålla på gräva där och sånt dock. Risken finns ju att jag råkar döda min vårblommor och det vill jag inte.. Jag ska plantera pumpafrön också så vi kan få egna pumor framåt hösten. Jag har blivit rena rama trädgårdsfantasten ju, haha!

 

Idag gjorde jag mitt andra prov i medcinsk grundkurs och jag tror att det gick bra. Det kändes så iallafall. Jag hoppas på ett VG åtminstone, det hade suttit fint :) Nästa kurs jag ska läsa är arbetsmiljö och säkerhet (krääääks). Minns att jag tyckte det var rena rama pesten när jag gick på gymnasiet.

 

Nu ska jag och kräksjuka Lucas lägga oss och sova middag en stund. Gud förbjude att jag också blir sjuk (verkar dock som att jag kommer bli det eftersom jag mår jätteilla), det har jag inte tid med.





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback