resultat vecka 1.

Vägde mig för en liten stund sen och vågen visar på -1,4kg, det känns riktigt bra!

Nu hoppas jag på liknande resultat nästa vecka så jag kommer ner till mitt första delmål :)

Hejaheja mig!

För att undvika förvirring också så kanske jag ska skriva att jag slarvade rejält med både motion och maten de första två veckorna. Den här veckan har jag dock skött mig nääästan exemplariskt.
Därför räknar jag iallafall detta som vecka ett.

Postat av: K

Vore jätte tacksam om du kunde skriva ut några nyttiga recept du brukar köra på till tex lunch och middag:) är inte alls bra på att hitta sådant där som verkligen är nyttigt o som går att äta ^^ det mesta jag testat har ju inte varit sååå värst gott^^ .. hehe

Försöker verkligen kämpa med min vikt nu men känns lite tråkigt när man är ute och går varje dag men fortf inget resultat på vågen här då känner man sig totalt opepp men så surfar man in på din blogg och känner sig lite peppad igen:):)

2011-10-23 - 14:15:02



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback