dag två och tre

Jag hann helt enkelt inte uppdatera igår, eller tidigare idag, så nu kommer en lite sammanfattning.

Det har i det stora hela inte gått så jättebra, tråkigt nog. Jag känner dock inte så att jag har gett upp, utan det känns som att jag bara inte har kunnat anpassa maten riktigt som jag har velat.

Under mina snabba promenader i måndags så gick jag med mina converse istället för mina träningskor (eftersom dom inte hade kommit än), vilket var skitdumt egentligen för mina fötter fick lida riktigt ordentligt. Jag har fått nagentrång och skoskav och har allmänt ont i dom.

Detta resulterade iallafall i att jag knappt kunde gå alls igår, för det gjorde ont överallt. Dessutom så åt jag rätt så onyttig mat också, haha. Så igår var ingen bra dag helt enkelt.

Idag har jag väl ingenting att skylla på egentligen, mer än extremt trötthet och en ond fot.

Jag får ta igen det imorn :) Det löööser sig, jag stressar inte.

Nåja, idag fick jag mina nya fina träningskor iallafall, mina nya fina easytone flash! Det är synd att jag har ankfötter bara (jättebreda fram, supersmala bak) så jag måste köpa en massa ilägg och sånt för att kunna använda dom..



Postat av: Anonym

Är dom skorna bra o gå i:)? själv funderat på att köpa dom nämligen så lite nyfiken vad andra tycker om dom:)

2011-10-12 - 12:38:43



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback