END.

Nu ska jag gå och nanna. Får endå inget vettigt gjort med mina bloggdesigner när jag är trött.. Jag blir aldrig nöjd liksom. Aja, idag gjorde jag ett rätt stort val eller, ja. Jag raderade en person från min vännerlista på bilddagboken som jag tycker har förändrats lite väl det senaste året, i alla fall för min smak. Börjar man såra de man en gång kallade vänner är man inte mycket värd i mina ögon, och hon kanske inte har sårat mig, men jag vet andra som har lidit för hennes skull och nu orkar jag inte med det längre, jag vill inte se hur hon festar varje helg när hon absolut inte var så innan. Så tack och adjöken till dig!

Men som sagt nu ska Kela gå och nanna. Det blir en fullspeckad dag imorn i malmö, det ska shoppas rullor, pilatesboll och lite annat smått och gott så det är bra om jag är utvilad och på bra humör, haha.

God natt, god natt, sov gott!

Postat av: Nicci

Vissa människor lever för att ge med sig för grupptrycket helt enkelt <//3 Ha en bra dag i malmö Kelh och så får vi ta en dag och åka in snart också tycker jag (:

2009-04-25 - 10:33:52
URL: http://ainante.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback