En dag i taget.

En dag i taget, en dag i taget...

Stress, stress och tidsbrist, det är vad mitt liv består av just nu. Någonstans önskar jag att det vore annorlunda, men nu är det såhär det är och det finns inte så mycket att göra åt.

Jag vill sätta mig ner i en skön fotölj och bara drömma mig bort i böckernas värld. Se hur en massa ord målar ett helt liv fyllt av händelser. Jag vill sitta där med en kopp full med varm choklad och bara sitta. Jag vill måla en massa bilder i huvudet utifrån boken, jag vill se allt som står och jag vill känna alla känslorna.

Jag vill skriva, bara sitta ner och låta orden tala för sig själva genom pennan.


Jag önskar ofta att världen bara kunde stanna så att jag hann med att göra allt det som jag vill, det hade räckt med ett par minuter, men... Den verklighet vi lever i är annorlunda, den kommer aldrig att stanna, den kommer att fortsätta förgöra oss vare sig vi vill det eller inte.

En dag i taget, en dag i taget...

Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Nej. Jag har inte skrivit Henrik. Det var dom som ändrade namnet. Vilket jag även har skrivit i min blogg att dom gjorde.



Maila och fråga umo.se, dom ändrar alla namn!



Kan du inte förstå att det gör riktigt ont att bli kallad för lögnare när man inte ljuger? Fy fan.

2009-05-13 - 21:48:39
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jag har mobilt. Dessutom har min Ip-adress visat att jag varit i gävle och på Åland. Så den är inte så pålitlig. Det stämmer liksom inte alltid. Jag bor i Stockholm med Hampus. Jag går i skolan där.



Vart jag sedan är nu är inte din ensak.

2009-05-14 - 11:13:33
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: sandra & kevin

Ush ja det 'är så hemskt. Men det verkar som rätt många råkat ut fdör de, det är ju lätt hänt & de går ju snabbt.



Vissa människor är sjuka i huvudet. Ja det car jävligt tur han klara sig .



2009-05-14 - 15:13:27



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback