Fittäckellördag.

Idag är jag grymt irriterad, vill bara köpa en chipspåse och trycka i mig alltihop. Jag är så fruktansvärt trött på allt och jag vill för tillfället bara ha tillbaka mitt liv, eller åtminstone mina matvanor. Det är fruktansvärt jobbigt att banta just nu och suget efter socker och andra godsaker gör sig påmint hela jävla tiden. Jag vet att jag kommer bli SÅ besviken på mig själv om jag failar, men det känns inte som att jag pallar mer... Bara tanken på chips får det att vattnas i munnen på mig, mm.

Är också trött på att människor är så jävla ytliga, fittlunar, fittfacebook, go to hell and die, typ.

Fuuuuuuuuuck! Tror jag ska sova bort resten av helgen, känns inte som jag har någon anledning att vara vaken ändå. Jävla helvetes mög.

Godfuckingnatt!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback