Genomsexiga Goode..

Jag är helt sjukt trött och jag har knappt gjort någonting idag..

Var hos dagmamman med Lucas, det gick lika bra som de andra gångerna så nu ska jag vara med en gång till och sen ska jag prova att lämna honom där ensam en stund. Jag tror det kommer gå superbra, det är ju knappast så att han vill gå hem därifrån, haha!

Jag tror att jag håller på att bli sjuk eller något, jag är så väldans trött och seg, det brukar jag iförsig vara, men inte såhär..

Menmen, på onsdag ska vi gå på malmöfestivalen, vi har fixat barnvakt och allt. Vi ska kolla på Adept och bara kolla runt lite. Det är inga andra band vi är intresserade av att se, så i år går vi nog bara dit en dag.

Nu ska jag lägga mig och titta på Leap Year för sjuttioelfte gången, det är verkligen min favoritfilm.. Jag är helt nerkärad i Matthew Goode och hans genomsexiga dialekt, haha! Jag tittade även på Chasing Liberty häromdagen, han är med där också och jag gillar honom minst lika mycket där, om inte mer till o med, undrar vad det är med mig och killar med dialekter och slaffsigt utseende, haha?


Jag vill till Irland.. Bara ut på någon landsbygd mitt i ingenstans med ett litet B&B och mysig natur..

Someday, somehow, I'm getting there.

Så ja, här har ni det igen, ett värdelöst inlägg av en för tillfället värdelös människa. Har ingen inspiration alls just nu, vill inte fota, inte läsa, inte något..

Blä.


Postat av: petitenicoilin

We tar en månad... några veckor sen...och åker till irland och skottland lämnar allt och bara förvinner. Lucas följer också med SÅ KLART! någon gång... i framtiden då vi har pengar och inte är arbetslösa.

2010-08-21 - 04:19:15
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Hej du fina!

Min 1:a kommentar i din blogg som mamma!! :O)

Allt bra med dig hoppas jag!

Stor kram

2010-08-21 - 13:42:22
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Postat av: Toffs

Irland är toppen - men åk på sommaren så du slipper frysa! För det där med värme i husen är inte standard direkt...

2010-08-22 - 10:45:06
URL: http://toffsanstexter.blogg.se/
Postat av: Elin

åhh jag älskar också den filmen!

han är så jäkla sexig :)



lycka till med Lucas //Elin

2010-08-31 - 10:07:02
URL: http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback