Jag fattar inte..

Jag tog bort alla bilder på facebook. Det känns nu som att det var ett aning förhastat beslut för jag vet att jag kommer ångra mig.

Jag klarar snart inte mer. Jag lovade mig själv att jag inte skulle skriva något om detta på internet, men jag har ingen aning om hur jag ska klara detta själv.

Han försöker radera mig helt från sitt liv. Han inser inte att det är omöjligt. Han behandlar mig som skit varenda gång vi träffas och jag är så trött på det. Jag förstår inte vad JAG har gjort för fel.. Varför JAG skulle förtjäna att behandlas illa?

Snart är det jul också, den lär ju bli trevlig om han ska bete sig såhär. Jag funderar faktiskt på att stanna hemma, sitta här själv, det känns så mycket mer frestande än att behöva bli behandlad som luft av en människa man älskat i tre år och har barn med.

Ingen som vill skänka mig en resa till någonstans långt jävla bort från den här skiten?

Om jag bara visste vad jag hade gjort för fel.. Om någon bara ville förklara. Jag kan inte springa omkring o låtsas som om allt är bra när det absolut inte är det. Jag kan inte vara trevlig och glad mot honom, jag kan inte låtsas som ingenting, varför skulle jag? Det är ju han som har svikit mig och inte tvärtom, så vart kommer den här ilsakn ifrån? Jag vet inte hur han hade förväntat sig att jag skulle reagera, men jag hade inte förväntat mig att han skulle bete sig såhär. Jag är mamma till hans barn förhelvete, betyder det ingenting? :(

Oviktig, betydelselös, bortglömd och "raderad".

Yeah, that's me.

Postat av: Anonym

så typiskt killar att lägga över allt på tjejen.... Allt är hennes fel i deras ögon. Tror inte de har någon skam i kroppen...

2010-12-19 - 22:47:34
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: emelie

Han behandlar dig som skit för att han mår dåligt, för att han inte vet bättre. Då tar han ut allting på dig. Det är så världen fungerar, oavsett om det är ett ex, en svägerska eller en chef. Mår man dåligt, ja, då är det tydligen "helt okej" att ta ut det över andra.



Ta det inte personligt, det är bara han som förlorar på det. Håll huvudet högt, du klarar det här. Kram.

2010-12-20 - 00:04:38
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: kajsa

jo det har ud r'tt i . men samtidigt.vill du verkligen ha kvar de där tramset när jag en dag tar livet av mig för vad jag gjort. för så långt har de gått. ja orkar nte och vill nte leva längre.. vill att allt ska försvinna. snälla snälla snälla jag ber dig på mina bara knän.

2010-12-20 - 13:39:36
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: kajsa

okej vi kan säga såhär att när du märker att ja slutat ( vilket jag har ) så får du gärna ta bort det för det gör så ont. det gör ont att när arbetsgivare googlar mig så kommer det här upp. jag är en så mycket bätter människa än såhär. det är mest bilderna som gör ont. inlägget rör mig inte i ryggen. men bilderna just. snälla

2010-12-20 - 14:07:11
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: kajsa

du har mitt ord och jag kommer aldrig fortsätta som jag gjort. det är ett väldigt hemskt beteende. inte ens en fjortis är värre än mig. för jag har tagit hem priset på mycket. så snälla rara du ta bot bilderna.

2010-12-20 - 14:59:00
URL: http://kajsanihlen.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback