Det kommer en tutorial!

Japp, det gör det, på hur man får till min retroredigering som jag bland annat använder på alla soliga bilder, då den gör dom mjukare :) Förhoppningsvis har jag den klar tills imorn, annars kommer den i veckan, så håll utkik!


Och det kommer vara en röstinspelning, så mobba mig inte för min underbara dialekt och röst, haha!

Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Gud vad tråkigt!

Och jag håller med dig! 450kr är mycket pengar, och de är absolut inte pengar man vill lägga på en mobil som man redan betalt för!



Fin bild föresten :)

//kram, Mia

2010-07-25 - 22:27:24
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar bilden... :)

2010-07-26 - 12:44:03



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback