In your fucking face ASSHOLE!


Jag brukar sällan bry mig om elaka kommentarer, men att skriva så fruktansvärt idiotiska saker om mitt barn är fan inte okej. Hur kommer man ens på tanken att attackera ett barns utseende? Jag har fått bevisat för mig fler gånger än jag kan komma ihåg att jag inte har ett fult barn. Istället får jag i princip varje gång jag går till affären komplimanger för hans vackra ögon och fina ansiktsdrag.

Så nej du, din dumma jävel, dra dit pepparn växer vettja!

Och förövrigt så är inte barn eller någon annan med Downs Syndrom fula heller, skönheten sitter inte bara på utsidan.

Jag har dock en aning om vart detta kommer ifrån. Svarade i en tråd på familjeliv där en man bad om en åsikt på sitt utseende. Och ja, jag tycker att denna människa var uppriktigt ful så jag citerade en kommentar som någon annan skrivit (Ful.. Lite creepy också) för att jag tycker att är man dum nog att lägga upp en bild på sig själv så får man fan ta konsekvensen för det om man är ful då också. Idiotfan.

Gah, jag är så jävla förbannad!

Helvetesjävlaballefittkuksbögfjasfan!

Update; Skickade ett otrevligt mejl till mejladressen som lämnades..

Postat av: Nixh

Ursäkta men det var jävligt idiotiskt gjort av den där snorvalpen. STFU! Lukas är den finaste ungen på 2 bast så gaah! Kelh du har all rätt att bry dig men han är fan ta mig inte klok, borde enbart knipa och dra dit pepparn växter!

Pft! ful? down? De med down är fan urbersöta ♥

2010-12-01 - 02:43:30
Postat av: Fia

Trodde det var ett skämt när jag läste den där kommentaren...när jag såg bilderna så var det första som jag tänkte på ...Herregud vilken fin unge.



Dumma människor finns det gott om...tyvärr.



Jag förstår din ilska men igentligen så är bästa medicinen mot dessa avundssjuka patetiska människor att bara ignorera dom, dom är helt enkelt inte värd att slösa din energi på.

2010-12-02 - 09:55:26
URL: http://littlemissfias.blogg.se/
Postat av: Angel

Hittade dig på FL.. o såg att du hade en blogg, så kikade in och såg att en idiot kommenterat fotot på din son! Han är ju verkligen sååå söt, ser ut som ett barn som kunde varit med i tidning eller baby reklam. Underbart fin o vacker! ta inte åt dig, idioter är inte värda ett piss! Kram på dig.

2010-12-02 - 10:28:36
Postat av: Malin

Sista idioten är inte född än, det bevisar den kommentaren. Din unge är så jävla fin, kommer bli en heartbreaker om några år :)



Btw, förlåt så jättemycket att jag inte har hört av mig, har haft röven full så att säga. Vill du fortfarande rida Hanna då och då? Inte bästa vädret nu kanske, men nästa gång jag åker ut hör jag av mig, kan hämta upp dig om det krisar.



Kram Malin

2010-12-02 - 11:51:11
Postat av: J

WTF?! Jag som kan bli alldeles tårögd för att du har en sån vacker son!

2010-12-04 - 16:39:42
URL: http://mammapappabarn.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej!

Hittade hit genom ent tråd på FL..

Jag såg oxå den där tråden då den där killen ville veta om han var snygg el ful!



Är det han som skrivit den elaka kommentaren är det ju helt sjukt..det är det ändå..helt vansinnigt sjukt- för din son är FRUKTANSVÄRT VACKER!!!!



Hoppas att du mår lite bättre. Kram på dig.

2010-12-08 - 22:39:22
URL: http://needy-shabbycheap.blogspot.com
Postat av: Rebecka

ditt barn är ju huuuur söt som helst !

2010-12-12 - 13:55:43
URL: http://rebeckawikstroms.blogg.se/
Postat av: Misse

Jag tycker att du bara ska stunta i den omogna kommentaren. Alla som har ögon i skallen ser att din son är väldigt söt, det var min första tanke när jag surfade in på din sida. Plus att du tar fina bilder.



Take care

Misse

(från FL)

2010-12-14 - 19:05:24
Postat av: Petra

vilken jävla typ!! Jag har aldrig sett en sötare unge!!! Han måste vara helt cp i skallen!! :P

Vad skrev du i mailet??

2011-01-17 - 11:30:08
URL: http://petras.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback