Jag börjar designa bloggar igen!

Ja, efter en lång tids velande har jag äntligen bestämt mig..

Förövrigt så tror jag att jag drabbats av panikångest, uppvisar flera symptom, så jag ska ta mig i kragen och gå till doktorn fastän jag inte vill. Symptomen har jag haft i lite drygt två veckor nu, oftast på kvällen. Jag kan liksom sitta och titta på tv och plötsligt få jättesvårt att andas.. Det känns liksom som att jag inte får i mig någon luft när jag andas in så jag andas hela tiden djupa andetag och gäspar. Men ikväll så trodde jag helt seriöst att jag skulle tuppa av, jag fick verkligen ingen luft och jag blev alldeles yr, började oroa mig och mådde jättedåligt :(

Så ja, wish me luck eller nåt.

Imorn är det julskyltning och min kamera ska få följa med ut för första gången på evigheter, oh jag har längtat efter detta i flera månader. Jag hoppas verkligen att jag kommer få bra bilder!

Nu ska jag titta på Leap Year (igen), försöka tänka bort tankarna på min andning och äta godis.

Här kommer föresten en bild på Lucas från lite tidigare idag när vi var ute och fotade julkorten, färgerna mattades av rejält när jag laddade upp den, sucks..


Godnatt :)


Postat av: c

sv: intressant. tell me why? :)

2010-11-28 - 13:47:08
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Ida

Du ska ju inte till en läkare om du lider av panikångest, utan en psykolog och prata om vad det du kan ha ångest över. Har varit i samma situation som dig fast jag fick lov att åka till akuten för jag trodde jag skulle dö eftersom de känns som man ska sprängas i tusen bitar typ :P Sjukt läskigt. Detta hände dock bara en gång för mig, hoppas det går över för dig för det är ju absolut inge roligt. :/ Lycka till. Kram!

2010-11-28 - 21:57:17
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: emelie

Tråkigt med den eventuella panikångesten.

Jag lider av det och uppsökte husläkare som remitterade mig till en alldeles underbar kurator. Sedan fick jag lugnande tabletter. Det har varit bra under större delen av hösten, vilket lett till att jag struntat i att hämta ut mitt senaste recept.



Men nu börjar det komma tillbaka och jag får nog börja inse att det är dags att hämta ut det där paketet med tabletter. ;(



Påtal om något annat, kul att du börjar göra designer igen. Jag kommer lätt beställa av dig!

2010-11-30 - 01:50:51
URL: http://makeitalone.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback