Jag har blivit utmanad.

Jag har blivit utmanad av Hannele.


4 Tvprogram
- Desperate Housewives, Gossip Girl, Life Unexpected och 90210.

4 saker jag gjort idag

- Sovit, snabbstädat lägenheten, handlat onyttigheter för 200kr, sett film med trevligt folk.

4 saker som jag längtar efter
- Att jag ska sluta känna mig gråtfärdig vid var tanke på min mamma, 19 och 20:e november (Avenged Sevenfold konserten och BFMV konserten), dagen då jag kommer i kjolen jag beställt och dagen jag går ut skolan.

4 saker på önskelistan
- Gå ner i vikt, få en bukplastik betald av landstinget, ett syskon till Lucas (kommer dock inte hända föränn jag är klar i skolan och har ett jobb) och ett bättre självförtroende.

4 saker som jag avskyr

- Spindlar, min mage, söndagskvällar och offentliga toaletter.

4 saker jag tycker om att göra

- Sova, spendera tid med Lucas, fota och läsa (det hinns dock aldrig med längre).

4 saker jag ätit idag

- Haha, pizza, godisnappar, guacamaule dip och chips.

4 utmanade
- De som känner sig manade :)




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback