Snälla lilla rara Kela!

Goodmorning!

Ja, jag vaknade precis, efter en lång natt med en gnällig övertrött och febrig Lucas. Lucas själv har dock varit vaken sen runt åtta imorse, det är en himla tur att man har en sån underbar sambo som låter en sova :)

Myspys!

Nu väntar en stund av helvete när vi ska försöka ge Lucas hostmedicin, det är verkligen ingen höjdare alltså, det hamnar typ överallt förutom i hans mun liksom. But it has to be done, så ja, bara att ge sig på det, haha!

Nicole vann bloggdesigntävlingen jag hade för någon vecka (veckor) sedan och nu har jag färdigställt hennes design, eller ja typ, den ska sättas in på hennes blogg o sen är den klar, här nedan kommer iallafall en bild på hur den kommer att se ut/ser ut:


Awesome, right?

Jag har föresten kommit med i en veckans blogg tävling, mindes inte ens att jag hade ställt upp, men det hade jag tydligen, så jag tycker ni kan rösta på mig. Röstar gör du här! Kom ihåg att du inte ska rösta genom att kommentera utan det är sidospalten som gäller.

Well then, ikväll kommer även min egen design få sig en omgång, tror jag ;)

Nu ska jag iallafall inta mammarollen igen och sätta lillskutt i ett varmt bad!

Kram!

Postat av: Anonym

jobbigt att han har feber!

2010-09-04 - 13:20:03
Postat av: Maria - fashionstars ☆

jobbigt att han har feber!

2010-09-04 - 13:20:16
URL: http://fashionstars.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback