Dear mum..


Thinking of you.

Kom på att ditt mobilnummer inte finns kvar i min nya telefon, vilket gör hela alltet så mycket mer definitivt. Om jag får ett positivt besked så kommer jag och hälsar på dig med en näve vackra blommor, det lovar jag mamma.

Har du sett Lucas? Han har blivit så stor. Han säger mormor ibland, eller åtminstone låter det som det. Du anar inte hur mycket jag önskar att du kunde höra det, eller det kanske du kan?

Jag var påväg att ringa dig första dagen Lucas var hos dagmamman själv, jag var så himla stolt och ville att du skulle dela stoltheten med mig, du vet som vi brukade göra så fort han gjorde något framsteg.

Jag försöker komma ihåg hur din röst lät, men jag kan inte minnas den. Det enda jag kommer ihåg är hur du var och ditt utseende med hjälp av bilder. Tiden har väl haft sin gång, för nu har det gått nästan exakt 3 månader sedan jag fick beskedet,
tiden går så fort.

Nu ska Lucas sova så jag måste gå, men jag lovar att jag återkommer, jag har så mycket mer att berätta!

Jag älskar dig och saknar dig så!


...

Utdrag ur min kära mamma bok (skrivet för någon dag sedan), som jag skriver i ibland när jag behöver. Den har hjälpt mig en hel del faktiskt eftersom att jag genom den kan berätta om allt som händer..

Bilderna ovan är från promenaden som jag, svärmor och Lucas gick tidigare ikväll :) Mysigt värre!

Nu ska jag börja titta på Gilmore Girls och dricka min beloved Coca Cola Zero (väldigt ohälsosamt beroende ja, men bättre det än rökning eller något).

Godnatt!


Postat av: sandra

OKej är de för du deppig du ska va sjukskriven? Okej men får hålla tummarna på de. OKej låter bra.. de blir nog bra :)

2010-09-03 - 05:22:29
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!! Skulle du kunna hjälpa mig en design? Mvh Emma

2010-09-03 - 08:59:47
URL: http://emmsanss
Postat av: Linda - ehtela.com

så himla fina bilder! fint skrivet också... vad bra att det hjälper att skriva, det gör det ofta för mig också, vad det än gäller.

2010-09-04 - 10:10:44
URL: http://www.ehtela.com
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

fina bilder!

2010-09-05 - 19:17:18
URL: http://saandraans.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback