Ett år sen och en liten uppdatering.

Det är ju svårt att inte minnas vilket datum det hände eftersom det var vår årsdag. Jag sörjer fortfarande händelsen, eller ja, det är nog snarare en rädsla. Jag har aldrig blivit så otroligt sviken eller varit så otroligt chockad. Världen snurrar fortfarande så fort jag tänker på den där kvällen och hur fruktansvärt hemsk den var. För ett halvår sedan så saknade jag honom, men det har jag kommit ifrån helt nu. Är det något som han lyckats med så är det att få mig att förstå att han verkligen inte är något att ha. Han beter sig som ett svin och han sviker sin son. Hur man överhuvudtaget kan se någonting i den människan är för min del obegripligt.

Nåväl, jag och Lucas har legat nerbäddade i sängen sen i lördags, eller fredags var det kanske.. Vi har gått igenom både magsjuka och förkylning. Vi skulle på julbord i söndags också, men kunde ju av förståeliga anledningar inte gå, vilket var trist. Det är ju inte ofta man blir bjuden på god, dyr mat ute på resturang :) Menmen, inte mycket att göra åt det, det kommer säkert fler chanser.

Ikväll måste jag fortsätta med mitt studerande, trots att orken inte riktigt finns där. Nu har jag bara ett uppdrag kvar i respektive kurs och om ungefär en vecka ska jag vara helt färdig. Jag har en känsla av att jag kommer vara sådär löjligt stolt över mig själv och att jag faktiskt har klarat det trots alla motgångar, med bra betyg dessutom.

Jag har faktiskt lyckats göra en 'inredningsplan' också för att kunna få till min stil i alla rum :) Det kommer att bli hur perfekt som helst och jag längtar tills jag verkligen lyckats få till mitt hem sådär gulligt personligt som jag vill ha det.

Ne, nu ska jag bädda ner mig under en filt i soffan och se 'Den Lilla Sjöjungfrun' med Lucas.

Bubai ♥




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback