Vad jag vill ha i födelsedagspresent.



Nu är det bara 2 månader och en vecka kvar tills jag fyller år, igen och ovan ser ni bilder på det jag önskar mig.
  • Övningsboken till högskoleprovet - Jag har inget val längre, utan min framtid hänger helt enkelt på hur jag presterar på högskoleprovet. Jag antar därför att jag behöver ta till alla medel jag kan för att lyckas så bra som möjligt så jag önskar mig den där svindyra högskoleprov-tips-övnings-boken.
  • Kylskåpspoesi, helst på engelska. Jag älskar kylskåpspoesi, är verkligen helt besatt av det. Kan stå och pilla på det i flera timmar typ. Jag har dock inget eget 'set' att leka med, så därför önskar jag mig det, helt enkelt. Helt ska det vara ljust turkost också, aah, så fint!
  • Ett skrivbord. Jag vill ha ett eget litet, sött, gammaldags skrivbord. Det har jag planerat att köpa till mig själv i present, men ja, det är vad jag vill ha så kunde lika gärna ha med det.
  • Doftljus. Dom är obligatoriska på alla mina önskarlistor, jag älskar verkligen doftljus, mmm.
Jag vet att det snart är jul och att en julönskelista hade passat bättre, men eftersom jag redan vet vad jag får i julklapp så känns det inte som att det finns någon poäng. Den enda som hemlighåller vad jag får i julklapp är Lucas, haha, och jag är sååå nyfiken att jag håller på att spricka :)

Nåväl. Jag har spenderat den senaste veckan framför min dator, dag som natt, med mina studier. Det är meningen att jag ska vara klar imorn, men som det ser ut nu så måste jag kludda till allting och skjuta fram det. Jag hinner helt enkelt inte. Jag är sönderstressad och alldeles för trött för att kunna få till någonting vettigt.

Nu ska jag passa på att sova iallafall, för jag ska gå upp vid sex imorgon igen och försöka hinna färdigt med min uppsats i Svenska, wish me luck!

Godnatt.

Postat av: Camilla Andersson

vad pluggar du o vad ska du bli? :)

2011-12-26 - 22:50:48
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

s: men gud vad kul!! själv pluggar jag naturkunskap b just nu, ska troligtvis söka in till sjuksköterskeprogrammet senare :)

2011-12-28 - 10:55:46
URL: http://camillalol.blogg.se/
Postat av: Thakock

sv: Jag vill ju gärna ha samma stil med vampyrer och gekås. Gärna i mer svart och grönt. Eller knall organget med på något sätt. Men jag får nog vänta tills ditt nästa lov då. =) Jag får inte lön fråns den 27 jan. Men annars är jag väldigt intresserad! Du är gjorde det så bra sist ju! =D

2012-01-03 - 18:29:41
URL: http://briadlover.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback