Pay the price for your betrayal..

Helt underbar version av "Your Betrayal". Funderar numer på att göra en cover av denna, eller typ ja, lägga min röst över Matt's lite sådär snyggt, haha, blir nog så :)



Lyssna och njut eller nåt!

Kramsålänge.

Postat av: Camilla

Hej! Ja, jag vill fortfarande ha den:) jag har inte bytt mail eller nåt, har funderat på att kontakta dig några ggr men det har inte blivit av :)

2011-02-19 - 17:22:27
URL: http://matiigt.blogg.se/
Postat av: Ida

Sorglig sång. Hoppas att du inte har självmordstankar. Du har inte ens vuxit färdigt än, jag har hört att hjärnan växer tills man är 24 eller 25 eller nåt så om du skulle fundera på att dö så vänta åtminstone tills du har vuxit färdigt så att du får veta vem du skulle ha blivit.

2011-02-20 - 03:05:15
Postat av: Josse

Hej!



Typiskt att jag inte har läst min blogg på länge, men självklart är jag super intresserad av designen fortfarande! Hoppas att du fortfarande har orken att fixa den. Mvh Josse

2011-02-20 - 21:13:13
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback