43 days left until I'm twenty years old.

Ja, idag är det 43 dagar kvar tills jag fyller 20 år.

Rent tekniskt sett så har jag väl i princip ställt in min födelsedag. Jag känner ingen glädje i att fira den helt enkelt. Det enda roliga innan var att se vad jag fick av Andreas i present, well, now he's gone så.. Ja, men det hindrar min ändå inte från att sitta och önska att någon människa överraskar mig med någon av dessa sakerna, haha!

  • The Notebook (filmen).. Jag älskar filmen och har den väl på sätt och vis, men det hade varit trevligt att ha sin favoritfilm i ordentlig dvd-form.
  • Bullet For My Valentine skrivorna, gärna allihop haha, alltså, The Poison, Scream Aim Fire och den senaste Fever :)
  • DOFTLJUS, jag älskar dom. Speciellt dom där röda och rosa från Ikea, oh my effin god, dom luktar sååå gott.
  • Badmuffins som luktar gott.
  • Haha, tidningsprenumation på min favorit tidning Veckans NU. Haha för YEEES, när ni alla andra sitter o läser veckorevyn o mammatidningar läser jag skvaller om Brangelina o TomKat ;) Fruktansvärt underhållande!
  • Tofflor. Typ såna där stora, mjuka o fluffiga.. Det hade mina fötter gillat, haha!
  • Prydnads-saker. Typ ljushållare o sånt där. I princip allt tillhörde Andreas så det är lite tomt hemma nu..

Men ja, eftersom min födelsedag inte ska firas så hoppas jag inte på något. Får väl skaffa grejorna själv, haha! :)

Väldigt onödigt inlägg egentligen, men jag kände mig tvungen att uppdatera, var ju ett tag sen. Jag mår bra, sålänge jag inte har mens och pms-besvär, då blir jag nästan självmordsbenägen, haha. Nu är snart maten klar och jag ska väl dra mig ifrån datorn lite.

Kram sålänge :)

Postat av: Nixh

That what's friends are fooooor ♫♪♫♫♪♪

2011-01-15 - 19:33:51
URL: http://nixhopedia.blogg.se/
Postat av: sarah

fin design! :)

2011-01-16 - 17:09:20
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Ida

Tråkigt att ingen kommer fira din födelsedag :-(

Jag vill tipsa om den den här sidan; hemmetsjournal.se

de har alltid en massa utlottningar, ingen tröst kanske men det är ganska lätt att vinna något, jag vann en klocka i höstas därifrån t.ex. (utlottningarna är längst ned på sidan så scrolla ned)

Kram



2011-01-18 - 16:01:01
Postat av: Christian

Det är klart du ska fira din bemärkelsedag. Vi kommer ändå att ge dig ngt i present. Det gör man till de man tycket om. Så det så. Tjenixen

2011-01-23 - 22:57:11



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback