The only true love..

Jag är en sån där riktig sucker för romantiska komedier.. Herregud, jag menar, finns det något bättre? Jag verkar speciellt gilla dom filmerna som handlar om två personer som till en början fullkomligen hatar varandra, men sen inser att dom inte kan leva utan varandra, så underbart! Det är precis så jag vill ha det :)

Jag har gjort ett konto på mötesplatsen. Jag vet inte varför. Jag är inte intresserad av att träffa någon på det viset ändå. Jag är alldeles för "romantisk" för det, haha. Nä, men jag vill kunna ha en fin berättelse att berätta för kommande barn och barnbarn ni vet en sån där berättelse som fastnar, som man tänker "oh vad romantiskt" om. Jag menar "jag och din pappa träffades via en dejtingsajt på internet" hur romantiskt är det.. ?

Haha usch, jag tror jag har för höga förhoppningar inför framtiden, haha, har förmodligen sett för många filmer.. Men för tillfället så känner jag att ingenting är omöjligt.

Nu ska jag lägga mig och titta på The Proposal igen, det är en sån film som jag verkligen älskar! Jag känner mig så lik Margareth (den kvinnliga huvudrollen) och är helt övertygad om att jag kommer vara precis lika badass som henne sen när jag är färdigutbildad, haha!

Wellwell, godnatt!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback