The sound of music.

Så jag vet att det finns människor som är som jag (ja, faktiskt, haha) som ständigt letar efter ny musik. Därför tänkte jag länka till min sida på spotify där jag samlar all musik jag gillar. Jag har rätt bred musiksmak som varierar från metal till radioplågor. Well, letar du efter ny musik eller helt enkelt bara är nyfiken på vad jag lyssnar på (jag tycker att folks musiksmak ofta speglar lite vad dom är för typ av personer) så kolla in min spotify-profil.

Min "Starred" lista är väl den listan som uppdateras mest, kanske för att det är enklast? Det är iallafall listan som jag lyssnar på dagligen och har mest blandad musik på, de andra listorna är ganska så inriktade på olika slags musik.

Ni får föresten gärna länka era egna profiler också :)

Klicka på bilden för att komma till min profil.

Postat av: emelie

Hej igen!

Nu märkte jag att "Tidigare inlägg"-knappen BARA finns under kategorin "Vardagsliv" - går det som sagt att ordna så att den finns under ALLA kategorier och under ALLA månadsarkiv? :)



Skulle som sagt bli hur jäkla glad som helst om det gick :) Hoppas du har en fin julimånad!

2011-07-12 - 07:17:03
URL: http://makeitalone.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback