They tried to make her go to rehab, but she said, no no no.

Amy Winehouse är död.

Jag var inget fan, läste om henne i mina skvallertidningar ibland. Under hela tiden som jag vetat om henne så har hon sett ut som ett fågelbo i håret, haft massa tatueringar och sett allmänt sunkig ut. Jag har faktiskt aldrig tänkt på att hon förmodligen såg normal ut när hon slog igenom 2003, men det gjorde hon. Nedan är en före och efter bild.


Såg någon paparazzivideo på henne i början av hennes karriär där hon skriver autografer till fans. För min del är det mest chockerande med hela henne att droger gjorde henne så sunkig, jag har aldrig sett något liknande.

Jag kan dock inte låta bli att tycka det är tragiskt. Hon var så ung och hade en sån speciell röst, hon hade antagligen kunnat gå hur långt som helst om hon inte hade börjat knarka.

Vila i frid Amy Winehouse och grattis till medlemskapet i 27 forever club.

Postat av: emelie

Jag testade att göra som du sa, kopiera, radera och klistra in igen. Fungerade inte. Jag får försöka vända mig till Blogg.se igen och se om jag får ett svar från dem.



Men tack ändå för hjälpen!



Och ja, mailet/inlägget är skrivet till vännen. Som du säger, det kommer (nog) aldrig bli som förut. Men just nu känner, åtminstone jag att det inte behöver bli så. Bara jag får vara en del, en liten del, av hennes tillvaro. Så mycket saknar jag henne.

2011-07-25 - 22:01:49
URL: http://makeitalone.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback