Dramatic black n' white.


Idag har min lilla skrutt varit lite hängig, så vi har myst en massa i soffan och tittat på Lilo och Stitch hela tre gånger. Han älskar verkligen den filmen och skrattar, sympatiserar och blir frustrerad när det händer saker, precis som det ska vara :)

Även om det är myspys att gosa med honom så tar det en del på krafterna så ikväll är jag en väldigt trött och sliten mamma. Hoppas det inte är någon förkylning på gång igen och att det bara är hans nya tand som spökar lite. Jag håller både tummar och tår..

Nu ska jag iallafall lägga mig och titta på Top Model, orkar inte med någon träning ikväll och inget annat heller för den delen, känner mig helt seg i huvudet.

Bjuder på en bild från innan idag när jag och Lucas gick hem från dagmamman.

Godnatt.

Postat av: lovisa

Hej haft en bra helg?:)

just nu har jag en tävlinge med josign.se där du har chans att vinna ett utav 9 snygga läderarmband! om du vill veta mer, kika bloggen:)

2011-04-03 - 15:49:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sandra

verkligen jätte fin bild på lucas :), du är så duktig på foton :) du har fresten ingen design som bara ligger och skräpar ;)

2011-04-21 - 11:46:11
Postat av: Sofia

Hejsan!



Jag har länge letat efter någon som kan fixa min blogg och jag älskar verkligen din stil! Men det fungerar inte att maila dig på min dator så skulle du kunna kontakta mig på min mail : sofiiia___@hotmail.com



Jag vet ganska precis exakt hur jag vill ha den, jag är enkel och krånglar inte :) Jag skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig för du gör så underbart fina designer!



/ Med Vänliga hälsningar



Sofia

2011-05-07 - 23:08:06
URL: http://turnyourlifeon.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback